torstai 15. marraskuuta 2012

Askartelutapaamisen satoa

Ansu: Täällä Eorjoen puskis eräs kyläyhdistys järjesti pienen korttitapahtuman. Minua pyydettiin mukaan lisäämään osanottajamäärää ja päätin käydä katsastamassa, jotta saisin joulukorttisaldoa suurennettua.

Yhdessä teimme yhden kortin vetäjän materiaaleja (ja vähän omiakin) käyttäen ja aiheena oli nappien käyttö kortissa. Minä väsäsin joulupallo"asetelman". Olen todella tyytyväinen tuotokseeni vaikka yksinkertaisella linjalla mennään, mutta tulipahan taas minun näköiseni kortti.



Tämän kortin kuvan värittelin ja kokosin siellä. Yksinkertainen tuli tästäkin sillä haastetta lisäsi se että unohdin askartelualustani kotiin ja yleensä leikkelen kaikki paperit sen päällä.



Tämän viimeisen kortin olin koonnut helmiä ja korttipohjaa vaille jo aikaisemmin. Puolivalmiina se on pyörinyt jo jonkin aikaa, joten onneksi otin sen tuonne mukaan.


Ei kommentteja: