sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Kortit samoista materiaaleista by Apris osa 1

Ansu: Osallistun toistamiseen Apriksen järkkäämään "Kortit samoista materiaaleista" -rinkiin. Mä niin tykkään osallistua tälläisiin, koska omat taidot ja mielikuvitus joutuvat koetukselle ja pääsee tutustumaan erilaisten kortintekijöiden tyyleihin (suomennos: huomaa kuinka samoista aineksista tulee mitä erilaisempia kortteja).

Ensimmäiset materiaalit lähetti Apris. Olivatkin niin kauniit, että pisti pohtimaan voiko niitä käyttää ollenkaan vai pitääkö vain silloin tällöin katsoa etteivät mene pilalle. No sain mä sit kumminkin oman korttini tehtyä. Lopputulokseenkin olen tyytyväinen vaikka tuntuu siltä ettei tuo ole lainkaan minun tyyliseni;). Tässä kirjoittelun lomassa keksin kortille jo saajankin ettei vaan pääsisi pölyttymään omissa nurkissa.

Muiden rinkiläisten kortteja pääsee ihailemaan linkin kautta

Apris
Lumituulia
An



Leimakuva ja pieni kortti Aprikselta




Taustapaperit ja muut materiaalit





Valmis korttini

4 kommenttia:

Lumituulia kirjoitti...

No ainakin aivan erityylinen mitä toisten kortit. Ja aivan upeasti olet värittänyt tuon kukan!

Apris kirjoitti...

Tosi kaunis kortti. Hienosti olet käyttänyt materiaaleja. Kiva idea kukalle tuo tausta. Ja taas ihan erilainen kuin kolme muuta.

Susa kirjoitti...

Oih, kaunis kortti! Sopivasti mun lempi väreillä :)

AN kirjoitti...

Kaunis kortti ja hienosti olet materiaaleja käyttänyt