tiistai 12. kesäkuuta 2012

KSM-ringin viimeinen kortti

Ansu: Viimeistä viedään tässäkin ringissä, ikävän nopsaan nämä ringit menevät vaikka minä taidan taas olla myöhässä. Mä en ymmärrä mihin kaikki aika kuluu. Kivaa oli taas värkkäillä kortteja toisten lähettämistä materiaaleista, eikä ollenkaan huono idea Aprikselta ottaa jossain välissä uusiksi.
Viimeiset materiaalit lähetti Känkkis. Materiaalit olivat sanoisinko hyvin haastavat, mutta erilaisuudellaan ihanat. Kiitos!!! Mukana tuli tuollainen kiekura-korttipohja, olikin ensimmäinen kerta kun tuollaiseen pääsin korttia kokoamaan. Materiaaleja ei ollut mitenkään ylitarjontaa, mutta siltikään minä en kaikkea saanut korttiini laitettua.


Tässä ensin materiaalit




Ja sitten korttini, johon sain laitettua vain kartongit ja leimakuvan. Ai miten niin tyylini on yksinkertainen... ;)



Ringissä mukana myös Lumituulia

Kiitos mukanaolleille ja mä olen niin mukana kun seuraavaa harkitaan!!! :)




2 kommenttia:

Apris kirjoitti...

Kaunis kortti ja ihanat värit perhosessa. Ja hauskasti olet käsitellyt myös kortin reunustaa. Kiitokset emännälle vielä kerran.

-känkkis- kirjoitti...

Kauniisti olet perhosen värittänyt :)